الف - برای فروش محصولات خود
  • شناسنامه یا کاتالوگ محصولات قابل عرضه خود را براساس داده استاندارد کالا از طریق بازار و در قالب اطلاعات مجازی، منتشر و در اختیار خریداران کالا (عمده فروشان، سایر تولیدکنندگان یا فروشگاه ها) قرار دهند
  • همانند چیدن اقلام در یک فروشگاه فیزیکی، ویترین و عرضه مجازی خود را بصورت اختصاصی با امکان جستجوی نوع و مشخصات کالا برای خریداران فراهم سازند.
  • مسیر رابطه بین تولیدکننده و خریداران، کوتاه تر و تسهیل می گردد و بدون واسطه صورت میگیرد.
  • در کنار فضای فعلی و کسب و کار مرسوم خود، فعالیت تجاری و فضای کسب و کار خود را در قالب مجازی و الکترونیکی، ارتقاء و در معرض دید مصرف کنندگان بیشتری قرار داده و افزایش فروش داشته باشند.
  • با کمترین هزینه و بصورت آنلاین، آخرین وضعیت محصولات (جاری یا جدید)، قیمتها، تخفیفها، فروش ویژه و ... و توانمندیهای تولیدی خود را در اختیار خریداران قرار دهند.
  • با کمترین هزینه و بصورت آنلاین، اقلام و محصولات جدید و روز خود را به فضای خرید معرفی نمایند.
  • از اطلاعات سامانه در سامانه های داخلی خود (مالی، سفارشات و …)، استفاده نمایند و عملیات بنگاه خود را ارتقاء دهند.
  • این امکان را به خریداران می دهید تا از طریق جستجوی متن، جستجوی سرفصل کالا، نام تولیدکننده، تخفیفات، فروشهای ویژه، کالاهای پرفروش و درختواره محصولات به کالاها دسترسی یابند و به شما سفارش دهند.
  • اقلام تولیدی خود را با شرح فنی و تجاری کامل به همراه عکس و تصویر اقلام، ارایه و قابل عرضه نمایند.
ب - برای خرید مواد اولیه و تامین نیازمندیها
  • با همان درگاه در اختیار، با تولیدکنندگان و تامین کنندگان دیگر ارتباط گرفته و نیاز خود را بدون واسطه تامین کنند.
  • با کمترین هزینه و بصورت آنلاین از آخرین وضعیت مواداولیه، قیمتها، تخفیفها، فروش ویژه و ... و توانمندیهای تامین کنندگان حوزه مواد اولیه مطلع شوند.
  • از طریق فرمهای مرتبط در سامانه بتوانند برای تامین کنندگان متعددی، درخواست خرید و نیاز خود را ارسال و از آنها استعلام قیمت وشرایط فروش بگیرند.
  • طبیعتا با توجه به ارتباط مستقیم با تامین کنندگان مواد اولیه، اقتصاد سازمان تولید خود را ارتقاء دهند.