اریکه فرشتگان از سال 1390 با فعالیت بازرگانی و فروش محصولات با کیفیت ایرانی و وارداتی پا به عرصه پوشاک کودک و نوجوان گذاشت. پس از چند سال فعالیت در حوزه فروش اجناس و پوشاک با کیفیت، مشتریان ما نام اریکه فرشتگان را یکسان با واژه کیفیت دانستند و جهت تلاش های آینده را برای ما روشن و تبیین ساختند. در سال 1397 با بالا رفتن قیمت ارز در ایران و حمایت نهادهای دولتی از تولیدکنندگان تصمیم بر آن گرفتیم که با تجارب به دست آمده از همکاری با برندهای با کیفیت دنیا اقدام به تولید پوشاک ایرانی کنیم که که از لحاظ کیفیت کاملاً قابل مقایسه با برندهای خارجی است، پس با امید و تلاش بی وقفه در امر تحقیق و توسعه شروع به تولید نمونه های اولیه و آلفا تولیدات داخلی کردیم و تمامی تولیدات خود را با ارتباط مستقیم با مادرهای ایرانی و در نظر گرفتن نظرات و خواسته های آنها، رفع اشکال کردیم و با فرهنگ و رسوم ایرانی تطبیق دادیم تا کالایی با رنگ و بوی ایرانی و کیفیتی جهانی تولید کنیم. پوشاک با توجه به اینکه نقطه قوت اریکه فرشتگان، تولید پوشاک مجلسی دخترانه می باشد از اهداف کوتاه مدت مجموعه می توان به تقویت طراحی و تولید پوشاک مجلسی پسرانه اشاره کرد تا بتوانیم به این وسیله نیاز تمامی کودکان ایرانی را بدون هیچ کم و کاستی برطرف کنیم. چشم انداز تیم اریکه فرشتگان تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا تولید محصولاتی با کیفیت از رقبای خارجی خود پیشی گرفته و بازار خارج از ایران را بدست آورد و اقدام به صادرات محصولات خویش کند.
سامانه مدیریت زنجیره تامین نساجی و پوشاک با حضور تولیدکنندگان و معرفی محصولات وابسته این صنعت به منظور ایجاد تعامل دوطرفه بین فضای عرضه و مصرف و ارتقای فضای فروش محصولات در داخل و توسعه صادرات شکل گرفته است. ابزار ویترین کردن محصولات و شناساندن آن ها به بازار فروش محصولات و ایجاد تسهیلات جدید برای مصرف کنندگان و خریداران برای ارتباط با تولید، از اهداف ایتار است. دو رویکرد "فروش محصولات" نساجی و پوشاک و "تامین نیاز" فعالان حوزه تولید نساجی و پوشاک توامان در ایتار مطرح است. سه فرآیند "ایجاد دایرکتوری صنعت نساجی و پوشاک"، "ایجاد ابزاری برای تعاملات بنگاه با بنگاه (B2B)" و در نهایت "ایجاد بازار فروش مجازی (اینترنتی) اقلام به تمایل و اختیار حضور تامینکنندگان" مد نظر ایتار هستند.