الف - برای فروش محصولات
ب - برای خرید اقلام از بنکداران یا تولیدی ها
سامانه مدیریت زنجیره تامین نساجی و پوشاک با حضور تولیدکنندگان و معرفی محصولات وابسته این صنعت به منظور ایجاد تعامل دوطرفه بین فضای عرضه و مصرف و ارتقای فضای فروش محصولات در داخل و توسعه صادرات شکل گرفته است. ابزار ویترین کردن محصولات و شناساندن آن ها به بازار فروش محصولات و ایجاد تسهیلات جدید برای مصرف کنندگان و خریداران برای ارتباط با تولید، از اهداف ایتار است. دو رویکرد "فروش محصولات" نساجی و پوشاک و "تامین نیاز" فعالان حوزه تولید نساجی و پوشاک توامان در ایتار مطرح است. سه فرآیند "ایجاد دایرکتوری صنعت نساجی و پوشاک"، "ایجاد ابزاری برای تعاملات بنگاه با بنگاه (B2B)" و در نهایت "ایجاد بازار فروش مجازی (اینترنتی) اقلام به تمایل و اختیار حضور تامینکنندگان" مد نظر ایتار هستند.