بازار ایتار، اهمیت زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما قائل است. اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی میشود و مطابق و بر اساس سیاست حفاظت از حریم خصوصی، نگهداری میشود. بازار آنها را منتشر نخواهد کرد. ما هشدار میدهیم که انتقال دادهها بر روی اینترنت (به عنوان مثال در هنگام برقراری ارتباط از طریق پست الکترونیکی) ممکن است شکافهای امنیتی داشته باشد. حفاظت کامل از اطلاعات در مقابل دسترسیهای اشخاص ثالث امکان پذیر نیست. در چنین حالتی ما اقدام برای طرح دعوای حقوقی علیه سوء استفاده کنندگان را برای خود محفوط میدانیم.
اعتماد کاربران برای ما مهم است. بر همین اصل Info@etar.com آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در هر زمان است. اگر سوالی دارید که در این متن سیاست حفظ حریم خصوصی پاسخ داده نشده و یا اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد هر بند این متن بدست آورید، لطفا از طریق میل یا تلفنهای ما، با ما تماس بگیرید.
سامانه مدیریت زنجیره تامین نساجی و پوشاک با حضور تولیدکنندگان و معرفی محصولات وابسته این صنعت به منظور ایجاد تعامل دوطرفه بین فضای عرضه و مصرف و ارتقای فضای فروش محصولات در داخل و توسعه صادرات شکل گرفته است. ابزار ویترین کردن محصولات و شناساندن آن ها به بازار فروش محصولات و ایجاد تسهیلات جدید برای مصرف کنندگان و خریداران برای ارتباط با تولید، از اهداف ایتار است. دو رویکرد "فروش محصولات" نساجی و پوشاک و "تامین نیاز" فعالان حوزه تولید نساجی و پوشاک توامان در ایتار مطرح است. سه فرآیند "ایجاد دایرکتوری صنعت نساجی و پوشاک"، "ایجاد ابزاری برای تعاملات بنگاه با بنگاه (B2B)" و در نهایت "ایجاد بازار فروش مجازی (اینترنتی) اقلام به تمایل و اختیار حضور تامینکنندگان" مد نظر ایتار هستند.